stat

Asshole men


















Γράφω ποιματάκια γιατί είναι ένας τρόπος μαζί με κάνα δυο ακόμα
να μου παγώνουν τον καταθλιπτικό μου χρόνο...απόλυτο νέκρωμα δηλαδή
μιας και απεχθάνομαι τα ψυχοφάρμακα και i luv τις παρενέργειες του τσίπουρου
Γράφω ποιηματάκια
γιατί ήμουν σε αδρανή κατάθλιψη επί εδάφους τα τελευταία 16  χρόνια
και με υποχονδριακές διαταραχές από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου
η οποίες γίνανε τόσο βαριές που μετά από έναν καρκίνο το 2003 
μπήκα στο τρυπάκι να φοβάμαι και το καυλόσπυρο που βγαίνει στο σαγόνι
Γράφω πεζοσεντόνια ποιήματα ενεργά τα τελευταία 4 χρόνια
κι όλα ξεκίνησαν κλασικά από έναν χωρισμό και κορυφώθηκαν ποιητικά χάρις εσένα φίλε
από τότε που σε διάβασα σε απήγγειλα σε γνώρισα και έγινα αρκετά περιεκτικός γραφικά
πλην του 000198
Γράφω ποιήματα γιατί δεν ξέρω πως να διαχειριστώ τις εμμονές μου
όταν τρυπώσουν στο μυαλό μου
είναι αδύνατο να τις βαφτίσω ως σκουπίδια σκατά λέπρα κτλ
μιας και ακόμα, δεν έχω βρει τον τρόπο να μην απειλούμε από κάτι
για να ισορροπώ με πλήρη αποδοχή ανάμεσα στο  ότι νιώθω κι ότι περπατά δίπλα μου
είναι κυριολεκτικά αυτό που λένε νίκη του εαυτού
εγώ το λέω ήττα του φασίστα μαλάκα εαυτού
Γράφω paparies γιατί με πνίγει με τον πιο νταβατζίδικα υγιή τρόπο
η τραγικά Ομηρική συνείδηση των συνανθρώπων μου
που παραδόξως δεν ξέρω αν τους αγαπώ τόσο
όσο τους έχω χεσμένους, αφού λειτουργεί  όλο αυτό ιδεοψυχαναγκαστικά
Γράφω ποιματάκι γιατί η κάθαρση είναι ακριβή και φοβάμαι τον θάνατο
που δεν ξορκίζω μ΄ένα "δε τον φοβάμαι" όπως θα ακούσεις από στόματα που
ξοδεύουν χρόνο στο έξω τους  μέχρι να σπάσουν πόδι γριπωθούν
ασχημίσουν εμφανισιακά η μείνουν ανάπηροι σε τροχαίο
Γράφω γιατί δεν έχω άλλον τρόπο πέρα από το να ακούω την φύση
κάθε φορά που τρέχω με το ποδήλατο μου
για να έρθω πιο κοντά στο αθόρυβο σύμπαν κάνοντας του γήινες ερωτήσεις
και ζητώντας θεικές απαντήσεις μάταια
Καταγράφω τις θεικές κωλοτρυπίδες μου γιατί
όπως λέει και η αγαπημένη μου ποιήτρια Χρυσούλα...
είμαι "θεικά άθεος"
μιας και μέσα απ την γραφή έχω την ψευδαίσθηση πως ακυρώνω κάτι που δεν εξηγείται
κι επαναστάτησε πριν 2 3 4 χιλιάδες χρόνια για πάρτη του
και δήθεν για τον αιώνιο φόβο μας
και κόντρα στο ετοιματζίδικο μουχαμπέτι του φάε ψωμί και κρασί
άκου τραγούδια και φίλα βαμμένα ξύλα
μέσα σε ένα χώρο που φιλοξενεί  τον στάσιμο φόβο
των καλώς κατ εμέ αμαρτωλών
και θα βρεις  πίστη πακέτο που τολμά να τα βάλει με το βιολογικό σου τέλος
αφού είσαι ψυχικά τεμπέλης
υλικά Βραζιλιάνος
δεν γεννήθηκες
η φοβάσαι την ατίμωση
μην γνωρίζοντας τα όρια σου γι΄  αυτό και δια μέσω αυτού χωρίς αποτέλεσμα
Γράφω με επιλεκτικά αριθμητική μνήμη γιατί αδυνατώ να μετρώ μη ρεαλιστικά
το τι μου συμβαίνει για όλα τα σκατά μου
είτε είναι αυτόβουλα και πιωμένα  είτε φασιστικά γοριλίσια
είτε γραμμένα ως λουλού που τρέμει τα σκουπίδια του μυαλού της
και δεν ξέρει ακόμα να τα πετά στον  κάδο η στον χρυσό της βόθρο
Γράφω poem mandolata γιατί  δεν πίστευα στην αγάπη των δεινοσαύρων παρά μόνο
στον ψυχικό κώλο του αντίπαλου δέους
κι απομυθοποιώντας το
έχασα κερδίζοντας απ΄το νόημα ενός ποιήματος του Fernando που γράφει στο τέλος του...
"ξέρω την αλήθεια ...και είμαι ευτυχισμένος"
και φυσικά κατάλαβα τι εννοούσε ο Henry
στην επιτάφιο πλάκα του με το "dont  try"
Τέλος ....γράφω  γιατί ξέρω πως αν δεν γράψω ..  θα πεθάνω ψυχικά σύντομα
και χωρίς τις ζητούμενες μεταφυσικές μάταιες υστεροφημίες μου
παρακαταθήκη για τους δικούς  μου ανθρώπους που με αγαπάνε σιωπηλά....

Τζάι