stat

Χάιερ γκρα πίπο

Μοιάζει με ηρωική μετάλλαξη αυτός ο κόσμος που κατάντησε
Φιλί στο στόμα οι γροθιές του σε σάκο με σπασμένα δόντια
Χυμένο χάδι στο πόδι μέσα σε αυτοκίνητο  από αυτοσχέδιες
γραβατωμένες κολάσεις η λίθινη εποχή του
Οι φήμες καπνίζουν φτηνά τσιγάρα
και θέλουν τον γκάνγκστερ πόθο
σε φυλακές ομοφυλόφιλων να κοιμίζει τα λεφτά του
με λατρεμένες εικόνες να τις κουνάνε πίσω απ το μπερντέ του Σπαθάρη
Με άρωμα γηγενές οι στάχτες προάγουν προσηλυτισμό και θόρυβο καραβάνας
κατοχή του πούτσου που θεραπεύει νηστικές ανόμοιες αξίες
Έτσι κι αλλιώς όλοι θα γδύσουμε το παράθυρο της ντροπής φωνάζοντας βοήθεια
Στ΄αρχίδια μας οι άνθρωποι και τα ακαλλιέργητα σκουπίδια τους
" Αν καταφέρω να σωθώ απ' τα δικά μου τότε θα ενωθώ με την πείνα
για ταξίδι και σωφρονισμό διαβάζοντας τα βιβλία των σοφών"
Βυζιά στρόφιγγες
πανιά λερωμένα
μαθητείες κρυφές αυτονόητες ανδροκρατούμενες
Μαθαίνεις να σ' αγαπάς με περπατημένο φόβο
Μα αν οι 3 πιο δύσκολες λέξεις όπως λέει η κυρά Καντίνα είναι τα...
Σ΄αγαπώ
Λυπάμαι
Βοήθησε με
Θα αντιπαραθέσω 3 πιο ακαλλιέργητες ...
Με αγαπώ
Με λυπάμαι
Βοηθάω σε
Θηλυκό κι ύπνος βαθύς μέχρι να σωπάσουν τα κελεύσματα της αρχέγονης αμυγδαλής
Τι δεν νικιέται ενώ κοιμάσαι για άλλη μια απάλευτη στιγμή;
Για μένα;
" Το δε χορταίνω της παρουσία της"
Γιατί με πνίγει η αγωνία των τρένων που δεν ανέβηκα να τη συναντήσω
Γιατί;
Γιατί φοβάμαι τον θάνατο
κι όχι την συρμάτινη σπέκουλα που ψήνει τσουρέκια κοτσίδα
"Χάρηκα που τα ξαναείπαμε!"
Όχι άλλα σημάδια δυσανεξίας σε σώματα εχθρικά με την υγειά τους παρακαλώ!
Μόνο πεζόδρομους πρέπει να φτιάξουν οι άποροι άρχοντες
που μοιάζουν με γάλα σε πιγούνι βρέφους
Πάμε
Βόλτες στο πουθενά
Ας γαμήσουμε βρακιά και ασυμμάζευτες κόκκινες πληγές στο κινητό τίποτα
Ας ανεχτούμε διαφημίσεις για γλυκές σοφές καρκινογενέσεις
Έλα μαλάκα να σου ξηγήσω γαλήνια αυτό που δεν γνωρίζω
Κι εσύ δώσε μου ότι έχεις
Δώσε μου τα ίδια επιθετικά κι ερασιτεχνικά πείσμων στον λαϊκό χαμό των λύκων
της ύαινας της παστωμένης καράφλας του τρύπιου σώβρακου κάτω από πανάκριβα πανιά
Φρύδια σοφά ανεβοκατεβαίνουν λες κι η έπαρση γεννήθηκε νόθα από δεινόσαυρους
Κι ούτε ένας μολυβένιος θεός δεν επεμβαίνει να πιει τα νερά μέσα  απ΄τα λειψά μας σώματα
Ούτε μια ηλεκτρική κιθάρα δεν ξεσπάει πάνω σε σανίδια που πατά ο αέρας
Ξέρεις αυτός που πουλιέται με εισιτήριο σε νωπές καρδιές
που σταυροκοπιέται στο τίποτα μέσα σε λεωφορεία δίπλα σε πέτρινες ελιές
κοντά στον τάφο του πιο διάσημου θεού
Τώρα με άλλοθι μπορώ να πουλήσω τον βαφτιστικό σταυρό μου
για να ζήσω ακόμα λίγο με αγκυλωμένη αξιοπρέπεια
"Για πούλημα σταυρώματα έχω.... διαλέχτε "
"Για φόβο θηλυκά με απρόδοτης πίστης γαμήσι έχω"
" Άδικες μάχες κι άδικο χρόνο χωρίς σούμα έχω διαλέχτα!
" Φωτιές στο πουθενά από καλόκαρδους πυρομανείς έχω"
Αγάπη σε μορφή αγκαλιές πατρικά απούσες έχω
" Έχω πελάτη μου αυτό που ανακουφίζει βαρετά χρόνια
πόνους κι αποφάσεις αυτοκαταστροφής... τσίμπα κάτι πριν φύγεις απ' το κοινόβιο"
Πριν λακίσεις πες
Είμαι τυχερός
Είμαι δοξασμένα άτυχος
Είμαι η τρύπα στο μουχλιασμένο κασέρι που φαγώνεται από ποντίκια πειραματόζωα
Είμαι αυτό που χάθηκε
Μα έχω τόσες ζωές μπροστά μου τόσο αιώνιο χρόνο να βαπτίσω
τα νερά μολυσμένων ιερών ποταμών
Να εξουσιάσω με λόγια τα πρωτόγονα μέσα και τις αξίες που δεν άλλαξαν
μέσα στο εκμαγείο του ενός κλικ του μυαλού
Μην ανυσηχάς
Με χάπια λίγα χαρτιά στη τσέπη και την δοτική μανία της φύσης
θα μείνουμε λίγο ακόμα εδώ
να θυμίζουμε στα μυρμήγκια πόσο άχρηστοι εισβολείς ήμασταν
στα χρόνια που περπατήσαμε στα δυο μας πόδια...


 

Παρμένο από λογοδιάρροιες στον DarwinFm stereo
ένα βράδυ μου τον Γενάρη του '12