stat

Wonderful Glider

Εκλεκτό μου θηλυκό
Θα ήθελα να μπορούσα κάποτε να σου εξηγήσω
τι προκαλεί  την αστάθεια του χρόνου μου
κόντρα στα εξωσωματικά κουραστικά ταξίδια
της ματαιόδοξης εγκεφαλίτιδας του σήμερα
που σαρώνει τα ταμεία στις ψυχές των υλιστών
Νιώθω δέος ξέροντας
πως μας ακούει ένας τυφλός θεός
γεμάτος ευγνωμοσύνη απ' το κακό που του κάναμε
Του φαίνεται παράξενο που επιμένουμε ακόμα
να ερωτευόμαστε το δέρμα των άλλων
κι όχι τα ζωτικά τους όργανα
γιατί μας προκαλούν συναισθηματική αηδία
Επιζήτησα την κοσμική μου θέση μες το ζοφερό σύμπαν
κι ανακάλυψα πως ανήκω πια
σ΄ένα άρια ισόβιο καταθλιπτικό σινάφι
που αντέχει να κουβαλάει για πάντα στο DNA του
τις ερυγές απ' το παρελθόν
ξέροντας πως θέλω να ζήσω για να μάθω κι άλλα
πριν το αιώνιο ταξίδι στα σκαλοπάτια του 
Συνουσιάστηκα με την σκιά μου με ερωτική συνέπεια
προσευχήθηκα καθήμενος στον βωμό της ανθρωποθυσίας
διαβάζοντας τα νέα των πανικών μου
παίρνοντας χαμπάρι αργά και βάναυσα
το ανθυγιεινό του κοσμικού πράγματος
που το κυκλώνουν αξιολύπητες συνωμοσίες
Είναι μέρες που νιώθω περήφανος γι΄αυτό που κατασκεύασα
και δεν μπορώ
δεν θέλω
δεν θα το ανταλλάξω
ούτε με τον πιο φρικτό θάνατο που έγινε κι  ακούστηκε
από στόματα προανθρώπων σε δελτία ειδήσεων
Ξενύχτησα με το τηλεκοντρόλ στο χέρι
ακούγοντας κρυμμένος κάτω απ' το πάπλωμα της στωικής μετάλλαξης
την φωνή του Τσαρούχη στα στερνά του
ν΄αναλύει την δοξασία του " πάντα "
Ξέχασα εμπόρους χοντρικής φιλίας μέσα σε λιανικές διαγραφές χρεών
γραμμένων στο τεφτέρι της ιδιοκατασκευασμένης θεραπείας μου
με κόστος την χαμένη υποκρισία τα βράδια της ρεκλάμας μαζί τους
στα πολύβουα σπίτια με τα χρωματιστά φώτα
που προσφέρουν οινόπνευμα κι ερωτικές σάπιες προσδοκίες επί πληρωμή
Τώρα πια η λέξη " φευγιό " αποτελεί βρισιά στο θεραπευτικό μου κοράνι
κι είναι στόχος χωρίς κέντρο για την δοκίμια σχολαστική μικροβιοφοβία αυτών
που κρίνουν κι αποχωρούν από το φαίνεσθαι
το δίνεστε
το μας βολεύεται
μας παλεύεται
μας λείπετε κι ας είστε μακριά
κι όχι από το βιολογικά ακατέργαστο της εξελικτικής γραφής μου
καθ΄εικόνα και πράξη
Για τι να σε πρώτο ευχαριστήσω ;
Για το ψυχοθεραπευτικό spamming τότε
στα χρόνια της πρόσκαιρης αυτοκτονικής μου ζούγκλας
για τις εικόνες που δεν δόθηκαν με σωματικές γεύσεις απ΄την κρυψώνα μου
η για το αδικοχαμένο αντρικό μετερίζι του νεροκουβαλητή που δεν ανήκω πια
Είναι παράδοξο μα έμαθα πως υπάρχουν θηλαστικά με χέρια μακριά
τρίχωμα μαύρο και ψυχές πλασμένες από ανιδιοτελής εμμονικά διπολικές ανάγκες
Σχώρα με
Το μόνο που αφήνω να με σηκώνει πια με δύναμη
τραβώντας με απ τ΄αυτιά με κατοχική πατερική δημαγωγία
είναι το χέρι της αυτογνωσίας
που ξέρει να ματώνει απαλά την συναισθηματική μου νοημοσύνη
Δεν κακιώνω από την απώλεια της ζωής σου
θα υστερούσα σε κάποιο ψυχιατρείο αν δεν είχα την ζώσα δική μου νομοτέλεια
απέναντι σ΄αυτό που αποκαλώ "χρέος" κι ας έγραψα πως...
 " κάνω λάθος και δεν με νοιάζει " έχοντας  απέναντι μου
μια εικονική παρθένα προσδοκία
για ν΄αποδείξω και να μοιράσω μέσα στην παραζάλη του ποτού μαζί της
την ασυμφωνία της πεπατημένης θηλυκής  " παντοδυναμίας"
και του αρσενικού  " γονιμοποιητή " της
Έτσι κι αλλιώς 
Ήταν καρμικά όμορφα όλα όσα έπρεπε να συμβούν τότε πρωτόγονα
ανάμεσα σε μένα και το όνομα σου
Σου έχω είδη αφιερώσει αυτό το Αυγουστιάτικο τραγούδι που ακούστηκε
και μοιάζει μ΄έναν σκεπασμένο καθρέφτη
με το δικό μου ανέφικτο λευκό γεμάτο ερωτικές πτυχές πέπλο
Μέσα και μετά απ΄αυτές τις λίγες αράδες νιώθω πια
σαν ένας εξιλεωμένος εγωιστής στο κενό της άβολης ελπίδας σου
Ξέροντας  πως
Όταν κλαίει το θηλυκό
αδίκως κλαίει όλο το  σύμπαν μαζί της
όταν φεύγει από κοντά σου
αυτό γκρεμίζεται και ξαναγεννιέται
κι όταν γερνάει με τα λάθη της
αυτό την αγνοεί
Φιλί πνοή  "εκεί "
που δεν πρόλαβα να κρυφτώ  ποτέ