stat

But you κnow what santa clown?


Καλή  μου Jenessa 
Κοίταξε μας
Ξεμπερδεύουμε σιγά σιγά με τις γιορτινές μέρες
που ο Santa clown υπηρετεί το γεννημένο γιορτινό παρελθόν μας
και συνεχίζει να εξυπηρετεί μια μαύρη πλερέζα μέχρι το γέρμα
αφιερωμένη στο μέλλον της σημερινής κακοντυμένης πιτσιρικάδας
που δεν ξέρει πως πίσω από την κόκκινη στολή του
κρύβεται το παραμύθι της ουσίας μιας απόλυτης πανανθρώπινης αναγέννησης
Δεν θα σε ρωτήσω που βρίσκεσαι τώρα και πως περνάς 
Ήθελα μόνο να σου πω πως δεν πρόλαβα να ψάξω μαζί σου το " εμείς "
Είναι αυτό που ζει ανάμεσα στην λανθάνουσα αυτοβουλία του...
" μεγαλώνω επίκτητα του ενός " και το "μικραίνω εθελοτυφλώντας του άλλου "
για να βρω απάντηση σ΄αυτό που πενθώ λέγοντας τα κάλαντα γιορτάζοντας
Μη με κρίνεις αυστηρά
Γιατί ίσως κάποτε
αναγκαστώ να στείλω απ΄την καμινάδα της αστόλιστης ταράτσας μου
λατρευτικά sms καπνού
σ΄αυτούς που δεν φοβούνται την εορταστική αλήθεια του μελομακάρονου
Έτσι
Για να μάθω να προσεγγίζω με γεμάτη καρδιά
την άγια νύχτα της μισής μας ζωής που χάνεται στην τριγωνική αυτάρκεια
Να σταματήσω να νιώθω αστερἀτες ενοχές
μαγικά ντανιασμένες στο χιονισμένο παρελθόν
Να διαδηλώνω φανερά ως οπαδός του δημόσιου " εγώ "
ενάντια στο κάθε τι
που με δημαγωγεί άβουλα
προς την ετήσια πρωτοχρονιάτικη αυτοκαταστροφή του..." χάπι νου γι "
Για να μάθω να ξεφεύγω σαν βολεμένο ψάρι πιασμένο στη πετονιά
κάθε φορά που με τραβούν έξω απ΄τα άσυλα νερά μου κόντρα
σε κάθε ξένο χειροφίλημα επιβουλής μαυροφορεμένων σωματοφυλάκων του γεννήτορα Ξαναγεννημένου κάθε  χρονιά Χριστού για πνευματική αφύπνιση
για να διαπραγματεύομαι
κάθε τρελή εκλογίκευση πόνου πόθου κι ετήσιου τζογαδόρου μποναμά
για το καλό της παρ(αλλαγής) του σακάτικου χρόνου που φεύγει
παραμένοντας μαλθακός κατά της 24/7 στασιμότητας μου
Στολίζοντας με φωτοσωλήνα και πλαστικά υποκατάστατα
άρτι αφιχθέντα από σκανδιναβικά χωριά αυτό που δεν μου αρκεί
κι είναι γυμνό στο rεplay μιας σίγουρης ναρκοθετημένης με καμένα έλατα ύπαρξης
Ξέρω είναι χαζό αλλά θα στο  πω
Πιστεύω πως κάτω απ' τα γραμμάρια ψυχής υπάρχει το αρχαίο μας φως
που προσδιορίζει τον συνωστισμό των άστρων με τάξη κι ασφάλεια
που δεν ξεπεράστηκε γνωστικά ακόμα
ούτε καν από τον επινοημένο απατεώνα τους Santa clown
Ξέρω γελάς!
Γιατί εκεί που είσαι δεν έχουν καμιά αξία όλα αυτά για σένα
Θέλω να ξέρεις όμως πως δύο πράγματα δεν θέλω να χάσω
την ψυχή και την  γλώσσα μου
Γιατί όσο συμπονώ τους αβαθείς
που ξύνουν την κεφαλή της φαστ φουντ απανταχού γιορτινής λάμψης
ευελπιστώ πως θα βρω τον τρόπο να περάσω οντισιόν
για να γίνω μέλος της μπάντας των " litlle drummerz boyz "
μαθαίνοντας έτσι να διαβάζω τη γλώσσα του σώματος των απομυθοποιημένων θνητών
κι εν δυνάμει θεών του σήμερα του αύριο
και του " εκεί " που θα έρθω να σε συναντήσω κάποτε με την προϋπόθεση
πως θα κάνω πρόβες εκ των υστέρων για το νέο  cd ζωής
που θα είναι δωρεάν για download στον σκληρό δίσκο όσων θα μνημονεύσουν τα λόγια σου προσπαθώντας έτσι να χάσω το κερδισμένο άχαστο
στο υπερσύγχρονο λούνα παρκ του γιορτινού μας πόνου
Ξέρεις
Φοράω ακόμα τα περσινά ψυχό χιονοπέδιλα μου σαν να μην άλλαξε τίποτα
Νιώθω καλά μέσα τους αφού όσο δεν πιάνω βελόνα και κλωστή στα καυτά μου χέρια
που δεν λένε να μπαλώσουν την κάλτσα που κουκουλώνει γιορτινές ευκαιρίες ζωής
και δεν ξέρουν πως να σκεπάσουν τους λογισμούς
του βαρετά δεδομένου και ψευτοχιονισμένου δέντρου μου μετά από λίγες ανάσες ανακωχής
με τον άλλον εαυτό
Αυτό ξέρεις με κάνει να παραδεχτώ και να πω...
" Δεν είμαι τίποτα μπροστά στην αγιοσύνη του santa clown
Ένα μηδενικό είμαι " αφού δεν έχω καταφέρει να απλοποιήσω τόσο την ζωή που με ακολουθεί
έτσι ώστε να ξεφεύγω απ΄τα δόντια της σπαρτιάτικης σκληραγώγησης
μιας τριπλά μαγικής και ταπεινής γέννησης που συμβολίζει έναν σπασμένο γρουσούζικο καθρέφτη ένα μασούρι ένα κουσούρι που είναι υπόλογο αλλά δεν ξέρω ως πότε
Η αλήθεια είναι πως δεν θέλω να ταξιδεύω πάνω στο έλκηθρο του "σεις και του σας "
προς τις καμινάδες του μυαλού μου μοιράζοντας ακαταλαβίστικα δώρα
Κι όσο το ζω τόσο εκλογικευμένα  δεν θέλω να επαναλαμβάνεται
όσο μακριά κι αν απέχει απ' τα άγια τουριστικά χιονοδρομικά θέρετρα
φτιαγμένα για μεγάλα παιδιά που καβαλούν snowboard μινιατούρες
Νομίζω πως συμφωνείς κι εσύ....  ε ;
Η ρήση έχει δυαδικότητα
που δεν θα αποδειχθεί ποτέ οριστικά από ανθρώπινα εγκεφαλικά ποσοστά γνώσης
Εγώ ταπεινά θα 'θελα να σου πω
πως οριστικά πιστεύω στην ομορφιά μιας αρχαίας πλανεύτρας γέννησης
Που την ονοματίζω " θλιμμένη εορταστική δύναμη "
Είναι η δύναμη που κάποτε γίνεται μια κορνίζα αραχνιασμένη
Κι αυτό που μένει είναι οι δίνες της απούσας ομορφιάς της
Αυτές οι πανέμορφες δίνες της παραμένουν αλώβητα γυμνές στο πέρας
δεν σαλεύουν καν στα μαστιγώματα του γιορτινού καπιταλίστα ματαιόδοξου άρπαγα χρόνου Μετράνε μόνο τις πληγές των παιδιών ενός θεού που πεθαίνει και γεννιέται για πλάκα κάθε χρόνο και μετά γίνονται η επίκτητη σοφία τους
κόντρα στην αδύναμη ουσία που ανιχνεύεται στον τίτλο ενός τυχαίου Santa poem
με τίτλο..."Χριστός γεννάται"

Καλή αντάμωση μωρό μου