stat

You love the fucking monkey?

Κόβω βόλτες γύρω από ένα καλοξυρισμένο αιδοίο 
και πάντα πέφτω μέσα και πνίγομε στα υγρά του 
Τότε αρχίζω να ονειρεύομαι τον δικό μου άλλο κόσμο 
που δεν φτιάχτηκε μ' αγάπες και σκατά ελέφαντα 
Σκέφτομαι το υποδόριο σκάψιμο των ψυχών που έφυγαν 
και με χαιρετάνε ακόμα μ' αφύσικα φιλιά στο στόμα
Αναζητητές δύο πόλων τεντώνουν συρματένιες ανάγκες ανάμεσα τους 
και δείχνουν στους μίζερους καιρούς μας τον δρόμο της αντίστασης μα τίποτα
Ένα καθόλου που πηδάει με κυκλωτικό ρόγχο το τίποτα 
κι η ζωή συνεχίζει να κοστίζει όσο ένα χρωμοσαμπουάν ένα αποτριχωμένο πόδι 
ένα γεωμετρικό πρόσωπο κι ένα κιλό φιλίας
Είναι μάταιο εκτός κι αν τυλίγεται με κουβέρτες που σκεπάζουν κορμιά γυμνά 
που πολεμούν για το δικό τους αιώνιο καλό και ξέρουν 
πως δεν είναι ανάξιο αντικειμενικής κωλοπετσωμένης επεξεργασίας 
αφού τα διδάγματα ήταν κι είναι το μυτερό παπάρι 
που μπαίνει όπου σωματοποιήσουμε το "δεν είμαι ο εαυτός μου"
Δεν θέλω να μιλάω για μικρές ζωές και τους κύκλους 
των όμορφων φανταχτερών πεταλούδων της ύπαρξης 
Δεν θέλω να ζήσω σαν κι αυτές 
Θέλω να εμποδίσω το πόδι του φονιά μου 
να πατήσει φρένο στ' αμαξάκι της ζωής  γιατί απλά χρωστάω 
Αυτό είναι το κατάλληλο φρασεολόγιο της αρρενωπής ψυχής
Οι εκφράσεις οργώνουν συνειδήσεις κι αναρωτιέμαι αν ο δικός μου σκοπός 
μέσα από το "έτσι γουστάρω" είναι το αντικλείδι σε όλα αυτά 
που κάποιοι συμπαντικοί πανσοφιστές τα είπαν καλά 
η σαν ένα απλό παραμύθι για γαλούχηση της λίμπιντο 
και του εξωφρενικού ψυχισμού μας
Τίποτα δεν γαμιέται χωρίς γνώση 
τίποτα δεν ερωτεύεται χωρίς να γνωρίζει πως θα πεθάνει από έρωτα 
τίποτα δεν χρεώνεται σ' εγκεφαλικά κύτταρα 
χωρίς οι τσέπες του πάσχοντα να είναι άδειες 
Πάντα το κελάηδισμα των εξωφρενικών ηλιοβασιλεμάτων θα μου πρήζει τα τσουρέκια 
για να επιβεβαιώνω τον κανόνα σ' ότι λέει η κατοχική βούληση του πειθαρχημένου 
και δαμασμένου σύγχρονου ανθρώπου
Κρίνω τι λέει σε μένα 
Κρίνω και τι λέει και στα κρυφά λεξικά των παθών στους άλλους 
Κρίνω πως η τελειότητα δεν κατασκευάζεται 
ούτε απ' το αν έφαγε φασολάκια η μποτομμόντελ γκόμενα 
κι έκλανε από το αρχαίο θέατρο μέχρι το ξενοδοχείο ασύστολα 
η ξέρασε το Drambuie της στ' αμάξι του φίλου μου την ώρα που την πήγαινε για ξέσκισμα αλλά ξαναλέω πως κρίνω τι λέει σε μένα 
Γιατί;
Γιατί η γυναίκα είναι το τελειότερο εμπορικό κατασκεύασμα όλων των εποχών 
κι οι νεροκουβαλητές το ρετσίνι πάνω στο ξύλινο σώμα τους
Άντε γαμήσου μωρό μου!
Αυτή τη πανέμορφη περίφραση σου χρωστάω χωρίς θεμελιώδη βάση 
είτε το λες είτε δεν το λες όταν συμβαίνει τις περισσότερες των περιπτώσεων
Κι εγώ βλέπεις στο λέω μ' όλη τη θηλυκότητα και τον παρά που διαθέτω 
αφού αυτό είναι το ζητούμενο σου
Έχουμε χάσει την μαγκιά μας 
κι όλοι ζητάμε τις μαμάδες μας στο σκίσιμο του φορέματος της κάθε καριόλας 
μ' ανταμοιβή μια δυσνόητη ξινίλα και αμέτρητα διαζύγια
Ο ερωτισμός του playstation και των πλήκτρων κάτω από το laptop 
είναι το φινάλε μας στο επέκεινα 
Και ρωτάω 
Γιατί είσαι τόσο "χαρούμενη καταθλιπτική μου κορασίδα;"
Γαμάμε με στύση στο παρά πέντε και λέμε εντάξει αυτό ισοδυναμεί με δυο dry Martini 
στο καθώς δεν πρέπει μπαρ του κάθε μουνοπαγιδάρχη
Η ερωτική μοναξιά της απόγνωσης 
παράγει ερμαφρόδιτα κουτσούβελα στο αφρισμένο μας μυαλό 
κι οι φυσαλίδες ταξιδεύουν μέσα σε οισοφάγους που δεν απομυθοποιήσαμε ποτέ
Part time εργασία λέγεται αυτό 
που οι δυσλεξικές μαμάδες ντυμένες με σιλφιδοκολάν 
κι οι ακτιβιστές καραβοσυρόμενοι μπαμπάδες σου δείχνουν έναν άλλο κόσμο στραγγαλισμένο μ' ερωτική ανορεξία γιατί η μια φορά τον μήνα είναι αρκετή να νιώσεις 
τι γεύση έχει το μουνί της Χάιδως αφού ξαναλέω 
η αξιοπρέπεια του να νιώθεις το δυσβάσταχτο ακόμα και κάτω από ζυγούς 
έγινε το λεμόνι στα μάτια
Πάρτε το χαμπάρι 
Οι φύσεις δεν αλλάζουν κι οι ανάγκες επίσης 
Οι ρόλοι είναι λάθος βαλμένοι στις προτεραιότητες των φύλλων 
και το αποτέλεσμα πάντα εκ του μη ασφαλούς 
εκτός από τους νεκρούς 
που παραμυθιάζονται μπροστά στον αντικατοπτρισμό της λεκάνης για εμετό
Η μαγκιά έγινε μιζέρια κι απάτη εκατομμυρίων σε τράπεζα παρτάκιδων 
κι οι καλοβολεμένοι με το τηλεκοντρόλ στο χέρι 
τσουγκρίζουν κεφάλι με την καλή τους μέσα στο χάος του μπαζόκουτου
Και το δικό μου χάλι επικεντρώνεται σε λίγες αράδες 
αφού δεν έχω τ΄αρχίδια μωρό μου να πάω ακόμα "εκεί" 
ακόμα και τώρα που δεν έχω τίποτα το σπουδαίο να κάνω εδώ 
Υπερωρίες κάνω 
Ζωής
(πόσο εύστοχος είσαι ρε Βασίλη)
Ξέρω πως θα πάω κάποτε όπως καλά προετοιμασμένα προτείνει ο Λιαντίνης 
μα έχω καιρό ακόμα 
Έχω αρκετά καλούπια φόβων ευθυνών καύλας εφήμερων συνευρέσεων 
κι ευνουχισμού με τη μαιμού στο ψυγείο μου φυλαγμένα να καταναλώσω 
με ηθική μωρία και νταηλίκι βγαλμένο από ξεχασμένη ελληνική ταινία του ΄60
Έχω και μια γαμιόλα λέξη να μου πρήξει τον όρχι ενώ όλοι μου λένε 
"υπάρχει ρε μαλάκα στ΄αλήθεια αν την νιώσεις" 
Κι εγώ χάνω 
χάνω 
χάνω συνέχεια την έννοια και το νόημα της 
αφού τα μοντέρνα τέρατα του καλημέρα μου είναι τόσο όμορφα 
που θέλω να μπήξω την "αγάπη" στον κώλο τους