stat

Underlying


 












Ναι 
μιλάω για τις ταριχευμένες στιγμές
Που μοιάζουν με πατημένες μπανάνες 
και κανείς δεν είναι σωριασμένος κάτω
Μουσικές παράλληλες ευνουχιστικές 
θεραπευτικά βαρετές
Γιατί το κάνεις;
Γιατί ρώτησα τον ρουφιάνο μέσα μου το εξής: 
"Τόση καταθλιπτική μοναξιά πότε και πως ξοδεύεται 
πως διαχειρίζεται;"
Και μου απάντησε ..."Φτάνεις κοντεύεις να το διαμορφώσεις
κρέμεσαι από σχοινιά σάπια και το ξέρεις 
αφοδεύεις με φόβο Ιουδαίων 
δεν θέλεις να διαβάσεις άλλο λυρικές μαλακίες
γιατί δεν σε γιατρεύουν
δεν θέλεις τίποτα
Ξέρεις πως το εγώ είναι και το πρόβλημα κι η λύση"
Τι κάνεις σ΄αυτή την περίπτωση τον ξαναρώτησα;
Κερδίζεις χάνοντας 
τόσο απλά... μου είπε να σας πω
Οι Άνθρωποι
Είναι περαστικές μολυβιές στο θρανίο της μάθησης
Γιατί γεννιούνται μαζί τους κι οι ευθύνες 
Αυτές που κάθονται και ξύνουν την πλάτη τους 
αδιαφορώντας για την πεμπτουσία του δικαστικού σου αγώνα 
να δικαιωθείς απέναντι στο αλλόκοτο και τις προσδοκίες 
τα γεμίσματα 
τα σχόλια 
κρατώντας ένα ποτήρι λικεράκι 
στο κοσμικό πάρτι του δήθεν φίλου σου
Μιλάς... τι λες;
Λέω πως δεν διαχωρίζεται η διαφωνία σε ισόρροπη κι ανισόρροπη
Ανέραστος ανέραστη είναι έννοιες τσαλακωμένες
εκφάνσεις στο τι ξέρω και το τι θα πράξω
κι ανάμεσα ένα "είμαι" αντίθετα βαλλόμενο στη λογική
Κουτορνίθια είναι τα προστατευμένα μέλη απ' ένα κοκοράκι 
που ξέρει να σου σπάει τον τσαμπουκά στις 6 το πρωί 
και να πηδάει για λίγα δευτερόλεπτα 
μέχρι να μάθουμε αν η κότα έκανε το αυγό η το αντίθετο
Πνιγμός
Τελεσιδικίες στο φωτεινό όνομα της μαρκίζας ...
"τι γράφει ρε μαλάκα εκεί πάνω;"
Ω ναι! 
Αυτή η μαρκίζα στο λατρεμένο μου βουνό γράφει θα πετύχεις 
θα σωθείς 
θα νικήσεις τις έριδες και το σκουληκοφάγωμα μωρό μου
Κι εγώ αναρωτιέμαι το πότε
Μια ζωή δε φτάνει  
δυο ζωές είναι λίγες 
άπειρες ζωές είναι το διηνεκές της μεταφυσικής ελπίδας σαρκοφάγου 
Ναι ... όλα είναι πιθανά κι εφικτά
Αυτή η αποξένωση στο ελπιδοφόρο χεσμένο εγώ 
μας κάνει ξερόλες μωρό μου
Αυτή η πραότητα που ζει μέσα στην ύλη 
είναι αγχολυτικό μετερίζι των πολλών πια
Τσιγάρα ποτά γυναίκες σκαταχρήσεις 
εμφιαλωμένα σε πρόωρους εφιάλτες όνειρα
Να μην θέλεις ενώ πρέπει 
και μάλιστα η κουραδομηχανή σου να ζει και να βασιλεύει ξέροντας την λύση 
αλλά δεν θέλεις ν' αλλάξεις 
δεν θέλεις να πονέσεις 
δεν θέλεις να τρελαθείς
Το ημιτελές απαύγασμα 
είναι πλεονέκτημα των σοβαρά ισορροπημένων με άποψη τρυπίτσα 
και μειονέκτημα αυτών που το επιζητούν  
Στους υπόλοιπους μένουν τα ψίχουλα των ερωτήσεων 
για τα αναπάντητα ερωτήματα 
που προσδιορίζουν την εφόρου ζωής στόφα τους στο "είμαι"
Γυρνάς αργά τα βράδια 
ερωτεύεσαι λάθος ανθρώπους 
τρέχεις ευθυνόφοβα σε υπαίθρια μπουρδέλα 
αναρωτιέσαι ελάχιστα στον χρόνο που αναλογεί στο 24/7;
Ωραία 
Παίρνεις αυτό που σου αξίζει
Κόκκινο
Κόκκινο αίμα 
κόκκινο φόρεμα 
κόκκινο μάτι
Βολέψου Φίρους 
βολέψου
Δύο δρόμοι όχι τρεις
Η αναπροσδιορίζεται αυτοκαταστροφικά μέσα στο κουφάρι σου 
η βολεύεσαι χωμένος κάτω από το υπερδύναμο κόκκινο φόρεμα της
Μαγεία 
Θα πάρω την κουρτίνα 3
Αυγατισμένα υποκατάστατα
Που με πάει αυτό το λερωμένο μυαλό;
Θέλω να ξέρω μωρό μου
Θέλω να ξέρεις μωρό μου
Θέλουμε ν' αντικαταστήσουμε τις συντροφικές μας ονειρώξεις 
με μια ροζ πιπίλα με γεύση ιππότη κι ένα μπιμπερό γεμάτο τσίπουρο
Σ' αποκαλούν εκαυλωμένη  
αυτοπροσδιορίζομαι ως υπέροχο λάθος
όχι γι' αυτούς που αγκαλιάζουν με θωπευτική ικανότητα 
αλλά για τους μικροσκοπικούς φασίστες που έχω μέσα στο μυαλό μου 
Αυτοί οι αυταπόδεικτα καλοπροαίρετοι φονιάδες με μαγεύουν έτσι
Γυναίκα
Τι ν' απαξιώσεις ρε μπομπ μάστορα
Απ΄το μουνί βγαίνουμε και το μουνί θηρεύουμε 
κι ειδικά όταν η τεστοστερόνη έχει πάρει βαλίτσα και laptop μαζί της 
κι έχει πάει μόνιμες διακοπές στη Βραζιλία
Τι απειροτέλεια ισορροπία ρε φίλε
Φαντάσου μια ζωή χωρίς θηλυκή έμπνευση
χωρίς να μπορείς να περπατάς πάνω σε μια εξιδανικευμένη booryline 
Φαντάσου την υπέρμετρη δυστυχία που θα θρονιαζόταν στις εφήμερες ζωές μας 
Όλα είναι μουνί 
Ο ελπιδοφόρος προορισμός είναι να βγούμε 
να βρούμε 
να μπούμε 
και να ξαναβγούμε απ' αυτό
Ψυχές και placebo
Θα το πω αλλιώς
Ζωές γιατρεμένες από γυναίκες ψυχοφάρμακα
Έννοιες
Παραπατάει η βαθύτερη παράνοια 
στο ρηχότερο αντιφατικό σκαλοπάτι του "έτσι"
Το έτσι είναι ότι μας καλύπτει 
ότι συμπορεύεται με το "είναι"
Μένεις να το τοποθετήσουμε στο μαύρο κουτί του ορθοπαραλογισμού μας 
και να ζήσουμε "κάπως έτσι";
Πεθαίνουν όλοι όσοι
Ανήκουν σε μια αγκαλιά που δεν τους φτάνει 
γι΄αυτό ο θάνατος το εγώ είναι δεδομένος
Καλύτερα συμβαίνει να έχεις η να μην έχεις επειδή το έδωσες;
Πως νιώθεις επειδή το μετάνιωσες 
χωράει μια υποσυνείδητη απάντηση εδώ η να πάω για ψάρεμα με τον Θανάση;
Απαντήσεις
Καλύτερα άστοχες ακαταλαβίστικες παπαριές 
παρά ευνουχιστικές διαπαιδαγωγικού χαρακτήρα στερητικές απαντήσεις
Τι είπαμε μωρό μου
Εμείς δεν θα δίνουμε απαντήσεις σ' αόρατες ερωτήσεις 
δεν θα ξεχάσουμε ποτέ γιατί περνάμε αυτή την στενωπό 
με μαγκιά κι επηρμένη αμοιβαία καλοσύνη
Κατά βάθος ναι 
ήμασταν καλά ανθρώπινα δείγματα 
τώρα απλά το αξιοποιούμε με πειραματικές τεχνικές χωρίς να πιάνει τόπο πάντα
Κούραση
Ο πιο όμορφος πνιγμός είναι αυτός που δεν έχει ηθικομαλακισμένες προεκτάσεις
Το ξέρουν αυτοί που ανοιγοκλείνουν την τεράστια οπή του μυαλού τους 
χωρίς να λένε αλήθειες δια της πλαγίας
Θυμός
Ναι είμαι πολύ θυμωμένος 
Μου το είπα στην πρώτη μου συνάντηση με το Ροτζεριανό κορίτσι 
με το συμπονετικό βλέμμα απ' τα αποκαΐδια της
Γιατί το παράδοξο είναι μικρό μπροστά στο κακό των γραπτών μου 
Γιατί η αντίφαση είναι μια ανύπαρκτη φαντασιακή κοφτερή λεπίδα 
στα αόρατα χέρια του φόνου σου 
Του φόνου αυτού που ο θυμός κι η οργή τον προσδιορίζει εμμονικά 
τον κάνουν ένα ψυχαναγκαστικό ανθρωπάκι που όλοι το αγαπάνε 
αλλά δεν ξέρουν τι ακριβώς αγαπάνε
Γιατί να πάψω να οργίζομαι 
γιατί να γλύφω μ' άσπρο γαντάκι υπηρέτη τον αφανισμό των νεκρών 
γιατί να μην κλείνω τ΄αυτιά 
όταν δεν πιστεύει ο ηθικόπληκτος ερειπωμένος μέσος ρήτορας ξερόλας 
πως δεν κάνω πράξη τα όσα γράφω εδώ μέσα;
Γιατί να μην χαμογελάω με συμπάθεια σ' όμοιους 
που τα λένε με καΐλα και θυμό μέσα από τα μπλοκ τους 
γιατί να μην τους κάνω φίλους και να ενώσουμε τον θυμό και την οργή μας 
για το καλό της μεταξύ μας εποικοδόμησις και μόνο
Είμαι θυμωμένος μωρό μου 
Πάντα θα είμαι 
Πάντα θα ξέρω γιατί 
Πάντα θα σε ψάχνω μέσα απ' την οργή και τον θυμό μου
Πάντα θα σου το υπενθυμίζω στο τέλος ψιθυριστά