stat

fe3LiηgG 1'Μ Ιτ aΝyμ0Re ν0τ


 




















Γκρίζα κτίρια που θυμίζουν καταθλιπτικές 40ρες με παιδί 
Ξοφλημένες παρακαταθήκες απόψεων 
μέσα σε ένα απλό... "άντε γαμήσου" 
Νεκραναστημένοι κύκλοι ζωής 
μέσ' από δίδυμες τρίδυμες γέννες παιδιών 
με στερημένα πλεονεκτήματα 
κοινότυπα καθημερινά ξυπνήματα στο "έτσι πρέπει" 
Πλαστικές ιδεοληψίες στο απυρόβλητο των telemarketing
Τρύπια πόδια σε πονεμένες κάλτσες 
Κερδισμένες μάχες για έναν ήσυχο νευρικό κλονισμό 
την ώρα της απώλειας 
Γαμημένοι εφιάλτες από καταβολής Γιουνγκ 
αφού μπορείς να δεις νεκρό τον φίλο σου 
Ένα κρεβάτι αραχνιασμένο χωρίς σώματα να ξεκαυλώνουν 
πάνω στα εμπριμέ σεντόνια με πίστη στα γεννητικά τους όργανα 
Ένα ανελέητο κυνήγι συλλογής πυρηνικών όπλων ψυχής
που ξέρεις πως δεν θα χρησιμοποιήσεις ποτέ 
Tο κεφάλι σου μοιάζει με μπαλόνι γεμάτο με κολπικά υγρά 
από πουτάνες σκοτεινών καταγωγίων 
Το pc σου βολοδέρνει σε πορνοσάιτ ψάχνοντας τ' ακατόρθωτο 
Η μάνα σου θα πεθάνει κι όμως δεν προετοιμάζεσαι γι αυτό  
Μουρμουρόσκονη και ξεκαρφώματα του ρινόκερου 
είναι η απατηλή πολυτέλεια του ενός 
22 παιδιά στο Καμερούν 
κλωτσάνε την δυστυχία του ήρωα τους σε αλάνα χωμάτινη ξυπόλυτα 
Βαθύπλουτος κι ανεπαρκής κάποιος στο σινάφι τους 
διαφημίζει σαμπουάν για πιτυρίδα 
Η ζωή χαμογελάει σε όσους έχουν σάπια δόντια 
και πλένουν τον κώλο τους μια φορά τον μήνα 
Το μαύρο είναι το χρώμα της παπαρολογίας 
και το ροζ το χρώμα της παρήγορης καύλας
Που τέμνονται οι δυο αυτές εσωτερικές φωνές απόγνωσης και μαγγανισμού
Θα πεθάνεις έτσι κι αλλιώς  
Δεν πρέπει να αυτοκτονήσεις
Τι είναι ομορφιά 
Τι είναι να πηδάς η να πηδάς από το 5ο 
Τι είναι ασχήμια 
Τι είναι να σε πηδάνε 
Τι σημαίνει βάζω όρια 
Τι σημαίνει δεν πάω με παχύσαρκους 
Τι σημαίνει ανοίγω πόρτα αυτοκινήτου στην γαμησομηχανή 
Τι σημαίνει παραμυθιάζω γκόμενες 
με σκοπό να καταπιώ απομυθοποιημένα μαύρα στρινγκ  
Τι σημαίνει ξυπνάω και θέλω ν' αυτοκτονήσω 
γιατί δεν μπορώ να τα βρω με τον λουφαδόρο φόβο μου 
Τι σημαίνει ο κώλος είναι σοφός 
Τι σημαίνει θέλω και αυτοκαταστρέφομαι για πάρτη μου 
ενώ ξέρω πως μ΄αγαπάει ο θεός 
Τι σημαίνει "γιατρέ πες μου τις μαγικές λέξεις να μην τρελαθώ" 
Τι σημαίνει "άντε γαμηθείτε ρε" 
Τι σημαίνει σ΄αγαπώ 
Τι σημαίνει είσαι ένα εγωιστικό γουρούνι 
Τι σημαίνει είμαι ένα σχιζοφρενικό κουκλάκι 
Τι σημάνει "θέλω να σε σκίσω τώρα στα τέσσερα" 
Τι σημάνει μύστης με έμβλημα την γραμμή της ζωής 
Τι σημάνει "δεν βρίσκω άνθρωπο να μιλήσω 3 η ώρα το βράδυ" 
Τι σημαίνει ανοχή του ενός 
Τι σημαίνει μουγγοθοδώρα 
Τι σημαίνει είμαι μέτριος εμφανισιακά 
Τι σημάνει μυρίζω σαν μωρό παρά την ανύπαρκτη εξωτερική μου ασχήμια 
Τι σημαίνει "δεν σε γουστάρω ρε" 
Τι σημαίνει "σε γουστάρω με καυλώνεις" 
Τι σημαίνει σέξι παρθένα της φαντασίας μου 
Τι σημαίνει "ισχύει" 
Τι σημαίνει κουτσομπόλης 
Τι σημαίνει ζητούμενη κλεμμένη χαρά 
Τι σημαίνει "θα μου κλάσεις τ΄αλεύρι" 
Τι σημαίνει "θα με νικήσω και σήμερα" 
Τι σημαίνει επί χρήμα σι 
Τι σημαίνει "ανιδιοτελώς" για τον φίλο που τον είδες με λευκή συμπόνια 
κι όχι τον σκέφτηκες χωρίς να βάλεις το χέρι στην τσέπη του κώλου σου
Τι σημαίνει σήμερα δεν έχω να δώσω τίποτα 
ίσως κι από εδώ και πέρα
Τι σημαίνει υπέροχη λανθάνουσα λεξομηχανή 
Τι σημαίνει αμύνσου σαν παράσιτο χωρίς να ξέρουν τι περνάς
Τι σημαίνει δεν πρέπει να ξέρουν 
για να μην σε σκοτίζουν με τις συναισθηματικές τους ανάγκες
Μια βρώμικη γυναίκα μου λείπει 
που δεν θα μιλάει 
δεν θα ζητάει 
δεν θα την παρομοιάζω με μηχανή παραπόνων
Μόνο θα μου πουλάει εικόνες
εικόνες γιατρικό για το γαμημένο
Άφησε με να πεθάνω μες το παράδοξο μου 
άφησε με να κολυμπήσω μες σε λίμνες αίματος με νεκρούς φίλους
μαχαίρια κουζίνας
ασιτία
χημικές μεταβολές
θεό
φωνές μισάνθρωπων
κρύο ιδρώτα
θηλυκές προσδοκίες
Van Morrison
εμένα
το τίποτα
το τώρα
χωρίς εμένα
Να τραφώ απ' αυτό που είναι κοινό για όλους
Τον θάνατο του εγώ
Άσε με να ζήσω μέσα στο ακατόρθωτο μου
Άφησε με