stat

Drunk post in colours


















Κάθε φορά
ανοίγει και μια νέα γη και σε καταπίνει
όπως ανοίγουν το στόμα τους τα καρτούν
και πετάνε μέσα τους ένα χάμπουργκερ
Γιατί το απόλυτο γαμήσι δεν έρχεται
γιατί απλοποιείς το σήμερα
γιατί ζεις ανώνυμα πάνω στο φτερό ενός φλαμίνγκο
γιατί περιλούζεις μ' άχρονα λόγια
την κυματιστή φροντίδα του ενστίκτου
που σε πάει όπου γουστάρει
Σκαλοπάτια ξύλινα μαρμάρινα πέτρινα
δεν έχει σημασία αν ανέβεις
σημασία έχει πως θα τ΄ανέβεις 
Κι αν πέσεις μην σηκωθείς
μη μιλήσεις σε κανέναν για σένα
μη χεστείς πάνω σου
θα έρθει η έννοια μου εκεί
όταν θα αρχίσουν οι προνύμφες να σε τρώνε
να να σου μιλήσει για το μαύρο
των σοδομιτικών θηλυκών προγόνων
Υπάρχουν άνθρωποι
μ' εξωφρενικές φοβικές άμυνες
στο πλειστάκις επαναλαμβανόμενο
με οριοθετημένο εγωισμό
απέναντι στο βασικότερο χρέος τους
να είναι άνθρωποι
με τους κατά τα άλλα καυλωμένους διεκδικητές
της εν δυνάμει κατάρας τους
Γιατί σε ξενερώνουν αυτοί τόσο παροδικά;
θα σε ρωτήσω...
Γιατί η ακατανίκητη έλξη τους
προς το ποιοι θέλουν οι άλλοι να είναι
με το ποιοι πραγματικά είναι
τους μπερδεύει σε σημείο
που να μην μπορούν να διαχωρίζουν
την λέξη από την φράση
το "σε γαμώ" απ' το "θα ήθελα να σε γαμώ"
Θα σου απαντήσω...
Το Γκρι της απευαισθητοποιημένης φαγούρας
Όρχεις 
Η ένωση κι αυτό που μας κάνει περισσότερο ανθρώπους
είναι ένα καλημέρα μ' επίγνωση και ταύτιση
με το τι πραγματικά μπορούμε να υποθέσουμε
τι περνάει ο άλλος και όχι τι πραγματικά περνάει
όταν θα μας το εκμυστηρευτεί
με μπύρα και σαλαμάκι στο κωλόμπαρο
'Ετσι είναι κουτσό και κυρίως
φοράει τεχνητό πόδι κακής ποιότητας
Το ροζ του καυλωδοχείου με τα ψυχοφάρμακα
Προσδοκίες
Ξέρεις που είναι βασισμένες;
Στον παλμό της εγκεφαλικότητας μιας γυναίκας
μιας οποιασδήποτε γυναίκας
Όλα φιλτράρονται με ψυχοφαρμακευτική αγωγιμότητα
μέσα απ' το μουνί φίλε
Κι αυτό είναι το λάφυρο της εφήμερης ανιδιοτέλειας μας
απέναντι σ' αυτό
ασχέτως αν θέλεις να συρθείς ως καράβι
αεροπλάνο τραίνο η λεωφορείο με η χωρίς εισπράκτορα
Το κόκκινο της εκλεπτυσμένης παρασιτικής μαλακίας
Ευκαιρίες ζωής
Τι σκατά είναι αυτό ;
Ποιος το δημιούργησε;
Τι έμαθες παιδί μου εσύ;
Μα... φυσικά να αρπάζω αυτές τις γαμημένες ευκαιρίες
και μετά να τις απαξιώνω θεμιτά ως εξουσιαστής παλαιστής
μ' αντίπαλο το υποκείμενο του τότε πόθου μου
Την αγαπώ ακόμα τη ζωή
κι αυτή την πρώην μου θα της έριχνα ένα πούτσο για τα χοντρά
αλλά για να είμαι ειλικρινής
αυτό που αγαπώ πιο πολύ τώρα και πάντα
είναι και θα είναι η επόμενη ευκαιρία
Ας έχω την υγειά μου και θα της δείξω εγώ της καριόλας
τι εστί "σπάει και το λαμπόγυαλο"
Το καφέ της απομυθοποιημένης ρηχότητας του "είμαι"
Κλάνουν οι όμορφες;
Δυστυχώς ναι
Πόσο κοστίζει αυτό το ταξίδι
αυτό το κρύψιμο μέσα σε κυκλωτικά λαγούμια
για να σωθείς απ' την κρεμάλα που παίζεις μόνος σου
σε μπλοκ ιχνογραφίας νηπιαγωγείου με μολυβάκι
που έχει σπέσιαλ γομολάστιχα στο πάνω μέρος;
Το πράσινο της κακοζυγισμένης δυστυχίας των λίγων
Ξεκαυλώνω
Αλλά με τι;
Και τι ώρα;
Ξεκαυλώνουν όμορφα και όπως γουστάρουν
αυτοί που "είναι" κι όχι αυτοί που περιμένουν να "γίνουν"
'Όλοι οι υπόλοιποι είμαστε υπέρμαχοι του "μακάρι"
του "αμήν και πότε" και του "θα ήθελα αλλά"
καίγοντας στο τζάκι που θα θέλαμε να είχαμε
τα καυσόξυλα που κόψαμε ως εκτόνωση για χώσιμο
λόγο υψηλής τεστοστερόνης
Το κίτρινο της πλέμπας που είναι καλά κρυμμένη μέσα σε λάθος σώματα
Έμαθα να φουτίζω πιο ήσυχα τα βράδια
αλλά και τα πρωινά μου διαβάζοντας κι ακούγοντας
εγχώριους ήρωες της ωμής αναρχίας στους καιρούς των
Κι αφού έβγαλαν το φίδι αυτοί απ' την τρύπα
"εγώ" τώρα μέσα σε σύννεφο αόρατου πλην βρομερού μεθανίου
κλέβω μια οδοντογλυφίδα με απαίσια γεύση μέντας
Και με χεράκι Rythm&Blues φυσαρμόνικα
καρφώνω υπολείμματα νεκρού κρέατος
εν είδει υποσυνείδητης αυτοάνοσης επιθετικότητας
στα καινούργια μου δόντια
Γιατί "εγώ" είμαι άνθρωπος της καλοντυμένης πρόζας
πανάκριβων άπλυτων κουτιών με ρόδες
και κάνω διακοπές στις (Β)αλβίδες
Τι πανέμορφη λέξη
ακόμα και γι΄αυτούς που δεν ξέρουν να ξεχωρίζουν το (Μ) απ΄το (Β)
Το μπλε του απόλυτου αυτοκανιβαλισμού με δροσερό χαμόγελο
Τι θα άλλαζε;
Περιμένεις ακόμα;
Αποκάλεσε απλά το μαχόμενο όραμα των ανθρώπων απάτη
Ξέροντας πως ο τοίχος που πηδούσες μικρός
τώρα έπεσε και σε πλάκωσε
και μην μου πεις μπακαλιστάν λογύδρια περί του..."όλα καλά θα πάνε"
κι Αμερικανιές  τύπου "think positive" etc
γιατί τα πλήρη χρόνια της εξέλιξης των ειδών δεν έχουν έρθει
Το πορτοκαλί της ανέραστης αποδοχής των ειδών
Γιατί δεν μπορώ να σε καταλάβω μικρή μου ;
Σου συμβαίνει κι εσένα
Θα κατανοείς πιο όμορφα κι εύπεπτα αυτό που βλέπεις
παρά αυτό που διαβάζεις η ακούς
Αυτό συμβαίνει γιατί εσύ είσαι το καύσιμο κι το εγώ το μέσο
Εγκεφαλικές παλικαριές στο κήπο της Εδέμ
και το κουτί της Πανδώρας γεμάτο με προφυλακτικά
Κάθε μάρκας κάθε μεγέθους κάθε χρώματος κάθε γεύσης....
"Εγώ" επιλέγω τα ρέγουλα εσύ;
Το σοκολατί του φτωχοανέφικτου τοποχρόνου
Λατίνος εραστής
Ποιος τον γαμεί
Οι Λατίνες που ξέρουν να φοράνε το κατάλληλο εσώρουχο
κάτω από το ιδανικό miniskirt είναι το ζητούμενο
Αυτό που είναι και θεωρεί τιμή ο καθένας για τον ανδρισμό
την ουδετερότητα η την θηλυκότητα της
κι είναι κλεμμένο μέσ' από την ελλειμματικότητα του σήμερα
Μάθαμε πως υπάρχουν πρότυπα σήμερα
κι ότι το αύριο δεν θα έχει φύλο
Αστειότητες
Κακές επιλογές κάνουμε και βγαίνει πάντα
με μια παραπονιάρικη στόφα με τον επόμενο(η)
λες κι αν ήταν τ' απόλυτο δεν θα υφίστατο
Επί προσωπικού
το λάθος βρίσκεται και θα παραμείνει ανάμεσα στα πόδια μας
Το ιβουάρ των ακατανίκητων κινήτρων εκτός συνομωσίας
Θέλω να εκσπερματίσω μέσα στο μυαλό σου
Επ!
Τι έχουμε εδώ
Τι είσαι εσύ;
Και πως το κάνεις αυτό;
Απάντηση:
Ξενιστής σωμάτων δια μέσω
Δεν κατάλαβα
και δεν έχω όρεξη να σκέφτομαι τώρα
Συμπέρασμα:
Μικρός νους
"No mind(cumshot)"
Το άχρωμο του επιγόνου απολογισμού στο μονοδιάστατο
Όταν δίνεις ματωμένες υποσχέσεις στον εαυτό σου
να τις τηρείς